reisdag Dali naar Yangshou - Reisverslag uit Yangshou, China van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu reisdag Dali naar Yangshou - Reisverslag uit Yangshou, China van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

reisdag Dali naar Yangshou

18 Juli 2013 | China, Yangshou

Vandaag staat er een volledige reisdag op het programma en hebben we maar weinig gedaan. Onze chauffeur die ons naar het vliegveld brengt staat om 9 uur klaar. Het was een minibusje maar we zaten erg comfortabel. De rit van Dali naar Kumming bedraagd 4 uur en we waren dus wel veels te vroeg op het vliegveld. Nou dan maar eerst lunchen, wat kijken naar de opstijgende vliegtuigen, wat lezen en rond 3en konden we daan gaan inchecken. Dit verliep weer prima en na nog meer lezen, koffie drinken en hangen konden we 17.20 gaan boarden. De vlucht verliep prima en aan bord kregen we nog een bakje mie met kip en zoute pinda's. Ze eten hier trouwens veel pinda's, noten en zonnebloempitten. Zelfs bij de thee....... Rond kwart over 7 landen we in Guillan en toen we de aankomsthal inliepen zagen we dit keer niet ons naam staan. Oeps!!!!! Maar gelukkig zagen we al iemand aan komen rennen en dat bleek de juiste man te zijn . De eerste blik op de omgeving levert al vaal wauw momenten op. Wat is het hier ontzettend mooi. Jammergenoeg wordt het hier vroeg donker. Tegen half 9 zijn we in ons hotel. Het hotel ligt een beetje in de middle of nowhere maar schijnt wel een fantastisch uitzicht te bieden. We zullen het morgen gaan zien.