Dag 11: Lekker aan de wandel. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu Dag 11: Lekker aan de wandel. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

Dag 11: Lekker aan de wandel.

Door: richenden

01 Augustus 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag even lekker uitgeslapen tot een uurtje of 9 en daarna zijn we lekker gaan ontbijten. Na het ontbijt hebben wij bij de receptie kaartjes gekocht voor de main cave. Dit is de rots waarin de Bosjesmannen tekeningen hebben gemaakt. Tegen een uurtje of half 11 hebben we onze wandelschoenen aangetrokken en zijn we gaan lopen naar de cave. Het was een leuke wandelingen met af en toe wat klimmen en klauteren. Tegen een uurtje of kwart voor 12 waren we dan bij de rots en om 12 uur begon de rondleiding. We moesten even wachten op de gids en tegen 12en gingen we met zijn 2en de gids de tekeningen bekijken. Het was erg leuk om te zien en wat knap dat ze al zulke tekeningen konden maken. Tegen half 1 was ze al klaar met haar verhaal en gingen wij naar beneden om weer terug te wandelen naar de camping. Zij kon dan weer verder slapen hahahahah want ze was niet echt wakker. Wij liepen langs de rivier weer terug naar de camping en tegen 2en waren we weer terug. Lekker nog een broodje gegeten en de rest van de middag even lekker gerelaxt. Rich heeft nog even de koffers her ingedeeld omdat we overmorgen weer moeten gaan vliegen. Gelukkig nog niet naar huis. Verder heb ik lekker gelezen en Rich heeft lekker tv gekeken. We hebben hier de BVN zender, dus lekker verstaanbaar. Tegen een uurtje of 7 hebben we weer in het restaurant gegeten en dit keer hadden we kip vooraf met tzatziki, pasta als hoofdgerecht en een lemon merenque taart als toetje. Het smaakte weer prima. Tegen een uurtje of 9 zijn we weer lekker in ons huisje en het is gelukkig minder koud dan gisteren. Ook de open hard doet het gelukkig nu beter dan gisteren. We hebben de tv weer aan staan op BVN en nu kijken we naar het piratenfeest. Lekker gezellie!