Dag 20 Op naar Pismo beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu Dag 20 Op naar Pismo beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

Dag 20 Op naar Pismo beach

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 20
Vanmorgen eerst even lekker uitgeslapen tot een uurtje of negen en daarna hebben we zelf lekker een ontbijtje gemaakt. Heerlijk crackers met ham. Na het ontbijt rijden we de grote stad al zonder problemen uit en nadat we een uurtje op weg waren hadden we al weer een outletcentrum in het vizier. Deze stond in Camarillo en was mega groot. Snel even een paar winkels bekeken en toch maar weer een T-shirt aangeschaft en we zijn nog niet klaar hoor haha. We bleven hier maar een half uurtje en zetten koers richting Santa Barbara. Dit is een stadje vol witte gebouwen en huisjes met rode daken. Het doet allemaal een beetje Spaans en Moors aan en het was heerlijk om hier rond te lopen en ook de temperatuur was erg draaglijk. Het toeval wil dat ze hier een Abercrombie hebben zitten dus gelijk maar een vest gekocht en Rich een shirt en een short. Wel overigens alles in de sale want we blijven tenslotte Hollanders. We besloten ook om hier even te lunchen en namen beide een pulled pork sandwich. Na de lunch ( inmiddels al na 3en) stellen we de tom tom in op Solvang . Dit is een dorpje volledig in Deense sfeer. Solvang betekent Zonneveld in het Deens en we hadden een beetje het gevoel dat we op de Zaanse schans waren. Heerlijk toeristisch maar het heeft absoluut wel sfeer. Het dorp is ontstaan door Deense immigranten die zich daar hebben gevestigd en het gevoel van Denemarken wilden behouden. In Solvang nog even lekker een koffie met een gebakje genomen en daarna reden we verder naar Pismo beach, onze eindbestemming van vandaag. Hier kwamen we rond een uurtje of zeven aan en hebben eerst even het strand en het dorpje verkend. Natuurlijk nog even lekker een burger gegeten en tegen een uurtje of half tien lagen we al weer in ons bedje