Dag 18 Aanbeland in Los Angeles - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu Dag 18 Aanbeland in Los Angeles - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

Dag 18 Aanbeland in Los Angeles

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Twentynine Palms

Tegen een uurtje of 8 waren we wakker en na de nodige ochtendrituelen reden we een uurtje later wederom naar het Joshua tree park waar we de Cholla cactus garden ging bezoeken, nou dat wil zeggen Rich ging de korte trail maken. Toen we aankwamen op de parkeerplaats viel mij gelijk al een geel waarschuwingsbord op met een bij. Pas op voor de killerbee en tja dan ben ik gelijk genezen. Vanuit de auto hen je een mooi zicht op de cactussen en Rich heeft tijdens zijn wandeling natuurlijk geen enkele bij gezien. We rijden verder naar de interstate 10 en zetten koers richting LA. Onderweg komen we echt een mega groot outletcentrum tegen bij Cobazon. Het was heel groot maar toch vonden we dit wel erg massaal. Natuurlijk zijn we niet zonder lege handen gebleven maar hebben het beperkt tot maar 1 shirt. Naarmate we LA naderen kwamen we langs een mega groot windmolenpark. Overal waar je kon kijken zag je windmolens. Niet normaal hoeveel…Ook nam het verkeer flink toe maar we reden aardig door naar de grote stad. Wel nog even in de file gestaan maar het kan volgens mij nog veel erger in Los Angeles. In LA aangekomen reden we eerst naar het Hollywood sign. Ik had via internet een adres gevonden die ons aardig dicht in de buurt van de letters bracht en dit klopte aardig. We reden door naar het park en daar hadden we een heel goed zicht. We stellen vervolgens onze tom tom in op het hotel en via een hele kronkelige weg van boven naar beneden belanden we bij ons hotel in Hollywood. Was een gave weg om te rijden. In ons hotel aangekomen hebben we eerst nog even lekker verlaat geluncht in de binnentuin van ons hotel en daarna zijn we lekker het zwembad ingedoken om af te koelen. Heerlijk…Toen de avond zijn intrede deed zijn wij naar de walk of fame gelopen… Een lange straat volle sterretjes, souvenirwinkels en af en toe wat ongure figuren. Het zag er beter uit dan 8 jaar terug en het was wel even leuk om hier weer te kijken. We hebben gegeten bij het Hardrock café en had Rich een rib-eye en ik spareribs. Het was te eten en als toetje namen we nog een milkshake bij Johnny rockets..Een hamburgerketen in jaren 50 sfeer met bijbehorende muziek…Tegen een uurtje of 11 lekker gaan slapen want morgen weer vroeg dag want dan gaan we Universal studio’s bezoeken.