dag 1 vertrek naar Bangkok - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu dag 1 vertrek naar Bangkok - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

dag 1 vertrek naar Bangkok

05 Juli 2015 | Nederland, Assendelft

Aangezien onze vlucht pas om 18.00 vertrekt kunnen we het voor die tijd nog even rustig aan doen, nou ja rustig........Rich was gelukkig ook vrij en hebben we samen eerst even ontbeten en daarna onze koffer gepakt...... We blijven weer keurig onder de 20 kilo.....Toen dit was gebeurd toch nog even het huis doorgewerkt zo dat we weer terugkomen in een schoon huis...Tegen tweeën lopen we richting het station en 5 voor 3 waren we al op Schiphol. We hadden onze boardingpassen al uitgeprint en konden gelijk onze bagage droppen. Daarna komen we in het gedeelte achter Schiphol wat enorm in de verbouwing is. Het gaat ook weer anders dan voorgaande jaren want je laat paspoort zien, je handbagage wordt gecheckt en gelijk wordt er ook een bodyscan van je lichaam gemaakt zodat je in 1 keer klaar bent. Ideaal! Toen was het om ff te zitten en deze keer doen wij dat bij het Dutch paviljoen waar we een saucijzenbroodje nemen met een heerlijke bananenshake. Daarnog even de tijd gedood in wat winkeltjes en op de tablet en toen konden we om kwart over 5 boarden... Via de vrouw van een collega van Rich kregen we betere plaatsen dus werden onze tickets omgeruild.... De man achter de balie vond het maar vreemd....... Wij achteraf ook........Tegelijk ontstond er stress bij het grondpersoneel want er was een man die zich niet lekker voelt en van boord afwilde....Dat betekent dus ook de koffer dus dat wordt vertraging......... 6 uur zit iedereen aan boord en half 7 vertrekken we richting het warme Bangkok. We zitten vrij vooraan in het vliegtuig maar worden omringd door kleine kinderen. Als dat maar goed gaat. Nee dus..... Kind voor ons wordt ziek en heeft de hele vlucht zowat overgegeven en het kind naast ons heeft lopen janken doordat ze een moeder heeft die niet kan opvoeden. We hebben wel een onwijs lieve stewardess en kregen kip met nasi te eten....... Nog even de film De ontsnapping gekeken en nu maar een poging te gaan doen om te slapen...... Nog 6 uren te gaan.......