De dag van vertrek is aangebroken - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu De dag van vertrek is aangebroken - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

De dag van vertrek is aangebroken

02 Augustus 2014 | Canada, Vancouver

Vandaag al weer de laatste dag en aangezien onze vlucht pas om 15.45 vertrekt hebben we nog een ochtendje te besteden in Vancouver. Wij besloten om eerst even lekker te gaan ontbijten met een breakfast croissant en een yoghurtje en daarna liepen we naar ons hotel om uit te gaan checken en de auto weer uit de parkeergarage te halen. Gelukkig staat deze er nog en nadat we de koffers hadden ingeladen besloten we om nog even een bezoekje te brengen aan Granville island en de public market. Granville island is een leuke wijkje maar wel erg ingespeeld op het toerisme. Het ziet er gezellig uit en nadat we nog even een bezoekje hebben gebracht aan de public markt rijden we we naar het vliegveld waar we eerst de auto weer keurig hebben afgeleverd. Daarna op weg naar de incheckbalies waar we echt in een mega rij terecht komen waardoor het een uurtje duurden voordat we onze bagage hebben afgegeven. Toen dit was gebeurd nog wat wat winkeltjes bekeken, lekker bakkie koffie genomen en toen konden we om kwart over 3 boarden en tien voor 4 vertrok het vliegtuig al. De vlucht is goed verlopen en we hebben allebei nog 2 films gekeken want slapen lukte absoluut niet. Tegen de tijd dat ik echt moe werd moesten we al aan het ontbijt. Nederlandse tijd, 7.30 , Canadese tijd, half 11 ´s avonds. Het eten aan bord vonden we deze vlucht wat aan de matige kant en dat zijn we meestal niet gewend van de KLM. Rond 10 uur landden we en nadat we nog even moesten wachten op de beschikbaarheid van de gate stapten we rond half 11 weer het vliegtuig uit. Weer een vakantie voorbij........Op naar volgend jaar