De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Richard en Dennis - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Richard en Dennis

04 Juli 2014 | Nederland, Assendelft

Eindelijk vakantie!, maar helaas was ik vergeten om de wekker uit te zetten dus om 7 uur werd ik wakker op de melodie van "A Night like this. Heel snel de wekker uitgezet maar tegen een uurtje of 8 ben ik er toch maar uitgegaan. De ochtend een beetje lekker gerelaxt en de lunch klaargezet wat om 12.15 begint dan ook eindelijk de vakantie van Rich.
In de middag nog even de laatste spullen in de koffer gedaan en we hebben nog 3 kilo over...... Dus we kunnen shoppen maar of dat ook gebeurt is nog maar de vraag. Nog even samen het huisje en de tuin doorgewerkt en daarna ben ik ons online gaan inchecken, althans dat is deels gelukt. Ik ben ingecheckt maar ik kon niet mijn boardingpassen printen of een QR code ontvangen voor op mijn telefoon. Hier word ik toch altijd wel een beetje zenuwachtig van en heb maar gelijk met de KLM gebeld. Deze vertelden dat zij ook niet verder konden en dat het mogelijk een storing is dus ik moet morgen gewoon onze instapkaarten uitprinten bij de blauwe zuilen op Schiphol. Tsja als dat maar goed komt. Verder hebben we lekker wat tv gekeken en gaan we maar op tijd naar bed want morgen willen we toch wel bijtijds op Schiphol zijn en dat betekent dat we de trein moeten hebben van 5.21 en dan zijn we om 6.00 op de luchthaven waar we nog 3 en een half uur hebben.
Tor morgen, hopelijk vanuit Toronto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard en Dennis

Actief sinds 09 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 63335

Voorgaande reizen:

20 April 2019 - 04 Mei 2019

Israël en Jordanië

28 Juli 2018 - 16 Augustus 2018

Oeganda, de parel van Afrika

21 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Going back to the USA

16 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Brazil........lalalalalala..................

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Noord Thailand en Cambodja

05 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

Op zoek naar orka's en beren!

05 Juli 2013 - 26 Juli 2013

China 2013

22 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Zuid Afrika 2011

Landen bezocht: